inhandlat .


Man kan säga att shoppningen nu för tiden är väldigt varierande. Allt i från skorpor till ny toalettborste. En fin skjorta köpte jag av Johanna också. Men det är nästan farligt hur glad man kan bli av lite shopping... Men så länge jag håller mig till tvål och billiga toalettborstar så är det nog lugnt va? Det kunde ju vara mycket värre.

Mötet idag gick bra, har fått en liten läxa och på torsdag ska jag dit igen. Jag hoppas verkligen att saker och ting börja falla på plats snart, det vore så skönt. När mötet var klart gick jag och Frida och lunchade. Och nu ska jag ta reda på lite grejer, sen kommer min Marlene och myser ordentligt med mig! Ska bli så härligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0