horn and coffee .

Jag sitter här och dricker kaffe. Ja jävlar vilket perfekt kaffe jag fick till. Det måste bero på att jag har en riktig kaffeskopa nu, hehe. Verligen värd en tia på Dollar.

Samtidigt lyssnar jag på gamla Melissa horn-låtar och minns hur jag verkligen försvann bort i en annan värld när jag lyssnade på henne. Då och då slänger jag även ett öga på golvet och blir lika glad varje gång jag inte ser det gamla och fula.

Tillbaka till Melissa. Hur länge kommer hon att hänga med mig? Hennes texter är, läskiga. Ett enda ord av henne kan förklara ett helt kaos inom mig. Lite av en kvinnlig Winnerbäck kanske. Men nu ska jag tömma städskåpet och städa som fan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0