hela natten lång .

Bilen och febern lämnades hemma, i sista sekunden rotade jag igenom mammas viner och sen var vi på gång. 20-årsfesten var verkligen rolig, och jag hoppas att brudarna som fixat den mysiga kvällen hade det superbra!

Marlene, Emilia och jag tog en powerwalk hem mitt i natten. Och det är inte en kort väg precis. Men vi hade tur och fick slinka in hos Linus och Jesper ett tag där festen inte riktigt var slut. Vi blev bjudna på pekingsoppa också. Men vi tackade nej, fan... Mamma och pappa hade varit där på fest men hade precis åkt, det var ju jäkligt synd eftersom det hade vart roligt med lite efterfest tillsammans.

Runt 04:00 kom vi hem till mig där vi värmde lite frallor och somnade sött framför Zuper Zebran. Och idag vaknade jag klockan 09:50 helt utvilad och inte det minsta bakis. Och jag som drack rödvin? Nej nu ska jag städa, äta och kolla på skidskytte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0