fantasistopp .



Jag får panik. Min fantasi har tagit slut. Jag vet inte vad jag ska ha i fönstret. Jag vet inte vad jag ska ha i bokhyllorna. Och jag sörjer lite eftersom byrån i hallen kanske måste flytta på sig när vi ska använda telejacket framöver. Fantasi tack...

Fast på ett sätt tycker jag att det är grymt snyggt att ha lite saker, som i fönstret. Men då ska fönstren vara fina. Så att man nästan kan vara utan gardiner liksom. Så är det inte här. Men genomskinliga prydnader älskar jag, det är bland det finaste som finns. Så en tripp till Ikea för en puff i rätt riktning skulle inte skada, mamsen!


Kommentarer
Pettan

Jag vill också på Ikea!

2010-03-09 @ 20:26:57
URL: http://petrahh.blogg.se/
Sarra

kanske skulle ta och lura med oss männen någon dag? ;)

2010-03-09 @ 21:42:10
Sara

Ja vi kanske skulle ta och lura med oss männen på en tripp någon dag? ;)

2010-03-09 @ 21:43:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0