aquarena .


Imorse vaknade jag klockan 08:51 av ett sms från min moster. En timme senare var vi på väg till Söderhamns badhus. Och jag vet faktiskt inte hur många gånger jag åkte spacebowl, men det är tamigtusan den roligaste vattenrutschbanan som jag någonsin åkt. Trots att jag slog huvudet när jag snurrade runt i tratten en gång.

Sedan fikade vi, bastade och avslutade med lunch på Mcdonalds. En toppen dag med min kära moster och kusinerna. Nu är jag efter-en-dag-på-badhuset-trött.

Men det känns skönt ändå. Resten av kvällen ska jag bara mysa. Fast jag är lite ledsen eftersom jag läste ut en sjukt bra bok inatt som jag hade velat läsa i evigheter. Jag får helt enkelt börja på en ny, det som är så svårt och jobbigt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0