vilket jäkla väder .

Trots "höstvädret" vi har just nu har jag haft en skön dag. På jobbet var det riktigt lugnt, skönt och roligt. När vi hade slutat bjöd min käraste svärmor på en solning, härligt när det öser ner regn utanför! Efter det köpte vi mat från Hot Chili som vi tog med hem till grabbarna våra i Via. Hur gott som helst, och hälften har jag kvar. Yaa!

Nu sitter jag här nyduschad med en stor cola på kylning. Äntligen helg för min del också! Nu mår jag gött. Imorgon ska jag upp till min lilla trädgård som jag har uppe hos mamma och pappa. Bästaste pappa har köpt massa roliga saker som jag ska plantera i nya lådor som har har snickrat. Har man ingen trädgård så funkar det :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0