sill och pärer .

Jösses vad jag var duktig imorse. Klockan 06:59 sprang jag ner till tvättstugan och klockan 09:30 var allt färdigtvättat och jag var redo för en promenad med Marlene. Att utnyttja den lediga tiden har jag fasen blivit king på. Fast på matfronten... Nja.

Mitt på dagen åkte jag till stan och lunchade med mamma och pappa, se åkte jag och började jobba. Skön dag på jobbet, verkligen. Och fotboll nu i kväll satt bra!

Sill och pärer - check. Nu ska jag ut och plocka blommor och göra två kransar. Är uppe hos mamma och pappa, men sen ska jag hem och vika tvätt, duscha och så.

Ses efter helgen, för tiden kommer inte att läggas på datorn nu. Livet börjar kännas ljust, och imorgon är det midsommarfirande för hela slanten efter jobbet 08:00 - 14.30. Havet, bra sällskap, massor med vin och förhoppningsvis fint väder!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0