monday morning .

Monday Morning, och för mig ringde klockan 04:00 denna ljusa morgon. Ja det var bara att skutta upp ur sängen och bege sig mot jobbet för att öppna upp. Tack och lov är min första uppgift att sätta på kaffet. OCH SEN ska hundratals mackor göras.

Men nu är jag ledig tills 13:00 imorgon. Skönt. Jag ska dona lite i lägenheten och bege mig till stan senare ikväll. Och när jag kommer hem och ska sova inatt har jag iallafall en tv att titta på. Den må vara tjock och klumpig, men det är en tv och jag behöver inte somna lyssnades till P3 längre. Även om det är lite skönt på sitt sätt.

Lite solning hinner jag kanske med innan jag ska dra. Lite sol och kyckling, fint det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0