mitt lilla place .


Har man ingen egen trädgård och inga pengar till en kolonilott så funkar lekstugan uppe hos föräldrarna minst lika bra! Hahaha. Pappa har snickrat den fina lådan där jag nu väntar på att sallad, morötter, salladslök och jordgubbar ska växa upp. Lite blommor ska jag också plantera. Hur roligt som helst! Sen ska det bara röjas upp inne i stugan, som faktiskt är väldigt fin, så man kan få någon nytta med den med.

Vi har även hunnit med en god middag bestående av grillat idag. Och nu ikväll har vi varit i Bjuråker och firat Flodinfridan som fyller 18 år imorgon, stortjejen! Grattis!

Nyss tog jag en skön promenad med min kära moster, plockade in lite VITA fina lupiner också. Men nu är det dags att hoppa i säng, börjar jobba 06:00 imorgon...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0