mellanlandar hemma .


Nu är jag hemma och vilar upp mig litegranna. I onsdags jobbade jag eftermiddag och imorgon och åtta dagar framåt är det också jobb som gäller. Så idag har jag haft en riktigt skön vilodag! Och vädret har varit på min sida, hej svidande bränna.

Mormor och jag har varit i Fågelsång (namnet passar verkligen in) och myspyst hela dagen. Vi har klippt gräset och haft det skönt i solen. Fan vad jag SKA HA en egen sommarstuga senare i livet. Vid vattnet... Gärna hav... Myggfritt... Lugnt och skönt...

Nu ska jag lägga mig och sova, jag är helt ensam eftersom Mattias lanar. Imorgon börjar jag klockan 13:00 så någon klocka ska jag väl inte behöva ställa!? Heheheh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0