en riktigt fin dag .

Efter morgonens sköna promenad har dagen bara flutit på i ett härligt tempo. Det blir aldrig tråkigt på dagarna när VM är i full gång. Och som om jag inte fått nog av fotboll var jag på Forsas match nu ikväll. Hängde lite med Emilia, Johan och Basse också. Precis som back in the days! När man var 13-14 år och kvällarna var liiiivet.

När jag kom hem satt Petra och Kristoffer utanför dörren och var kaffesugna. Tyvärr hävde jag i en skopa för lite kaffegrus, men trots svagt kaffe var det trevligt. Och det är skönt att veta att det inte dröjer mer en ett par dagar tills vi ses igen. Det blir annars på tok för sällan. Ja huuua. Men på Lördag är det dags att partaja igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0