det lilla köket .




Jag älskar allt gammalt och fint som jag lyckats få tag på, men jag hatar att köket är så jävla litet. Jag vill ha ett köksbord. Jag vill ha många ytor. Och jag vill inte att det ska se "plåttrigt" ut som det lätt gör när köket bara är en kokvrå... Ett kök tack!

Och som pricken över i:et i detta deppande, har jag fått magsjuka och blev tvungen att ställa in eftermiddagsjobbet. Blä. Jag har så fruktansvärt ont i magen, det riktigt krampar emellanåt, och jag springer på toaletten varannan minut känns det som. Om det är någonting jag riktigt hatar så är det just att kräkas, men när jag blir frisk hoppas jag att det dröjer några år till nästan omgång. Nu ska jag sova, kul fredag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0