bästis med mig själv .

Uj vad jag bare arbetter och står i hele långe dagarne. Och det är inte lite hett innen vid disken heller, nej jag blir inte ett dugg svettig. Men jag ska inte klaga, jag är nöjd. Nöjd med det mesta just nu faktiskt. Jag har ju blivit bästis med mig själv!

Nu är det tisdagskväll och jag har just slutat, stannade till uppe hos mamma och pappa för att låna datorn och här sitter jag nu. Jag har gjort två upptäckter: den första är att man faktiskt blir jäkligt handikappad utan dator, MEN det andra är att jag insett att jag spenderat på tok för mycket tid vid datorn när jag väl hade en. Knepigt det där. Snart ska jag nog köpa en ny dator (som går att starta) jag med.

Nej, plikten kallar! Ska förbereda för en mysfilmkväll hemma hos mig. Gud så gött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0