svettig skön helg .

Vilken jäkla helg! Finns det något bättre än att vara i/på/vid vatten? Jag älskar det. Och jag älskar också att umgås med Marleninen. Vi har för tusan hunnit med tusen grejer i helgen även fast vi inte hade planerat ett skit. Tur man blivit lite spontan.

Igår lånade vi en liten bil och åkte till Ljusdal på kvällen. Fast vi fick vända halvvägs eftersom Marlene hade glömt nycklarna till lägenheten... Men väl där hade vi det grymt mysigt på balkongen med vin, popcorn och lite annat gott. Mitt i natten gick vi till järnvägs och hade det väldigt trevligt! Natten blev sjukt svettig och otroligt lång, det riktigt rann svett av alla, men vad gör det! Haha, snacka om att det var grymt att inta balkongen och babbla jääärnet med Marlene vid 5-tiden imorse. Sjukt roligt.

Cola, strips och en promenad satt inte heller fel idag. Men nu är jag så jävla sliten. Dusch, fotboll och sängen inom kort. 04:45 ringer klockan och det är inte mycket man kan göra åt det. Jobbigt att mom and dad TAR BILEN till arlanda inatt också...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0