sex shoppingkassar .


Idag innan jobbet shoppade jag ihjäl mig. Bland annat denna fina kofta som jag velat ha enda sen Emilia visade sig i sin. Och underkläder... Fasen vad jag har handlat fina underkläder. Jag som aldrig förut har brytt mig har blivit trostokig!

För övrigt är jag tacksam över att det är kallt här nere i mamma och pappas källare där de har datorn, och för att vi har nå jävulskt goda räkor på jobbet. Slipper svälta ihjäl idag med. Skönt. Däremot var jag jävligt skitsmart och glömde dricka mycket vatten idag, så nu sitter jag här med huvudvärk och äckligt illamående. Otacksamt.

Men nu ska jag starta tvättmaskinen och ta en dusch. Sen ska jag gå igenom alla kassar och prova och testa och smaka och gud vet vad. En farligt underbar känsla.

Jag har hittat en svensk snygg vampyr, lite för ung (!!!!!) dock. Hahaha too bad for me.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0