p-p-p-p-p-p-p-party .

Underbara jävla dag. Det gjorde detsamma att klockan ringde 04:00 och att det var mycket beställningar imorse, för allt har verkligen flytit på. Favoritlåtar på radion hela dagen och många härliga informationsuppdateringar från min vän. Och att göra helg klockan 13:00 är fan inte så tokigt. JAG ÄLSKAR MINA LEDIGA HELGER.

Nu sitter jag ute i idenor och väntar på en seg människa som verkligen kan vara den drygaste som finns. Fast bara ibland. Ikväll blir det mysfest med bra folk. Och vart kvällen slutar vet vi icke. En härlig känsla. Kommer ut ur dimman på måndag.

10:00 på måndag blir förresten en tid jag alltid kommer minnas. Tatueringsdags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0