mycket har hänt .

Ja, nu har det hänt mycket sedan sist. Jag har jobbat, varit med de blonda fina flickorna från Ljusdal, festat, skedat med Marlene i en kall trappuppgång en hel natt, blivit sjuk, sovit i hundra år, fått en härligan lön och shoppat loss. Jag har äntligen köpt en ny tv. Jag ville ha en liten vit, men jag smaskade på med en svart 40" istället. En dator är också på väg till mig! Vad bra allt känns. Living the dream.

Imorgon ska jag börja jobba igen. Och till helgen blir det partyparty. Jag börjar bli van nu. Men nu ska jag vandra ner till lägenheten (där jag äntligen numera bor) och kolla på lite nya filmer som jag köpte idag. Jag tror till och med jag ska slå på stort och laga middag! Det som saknas nu  är min bästa vän M och mycket prat...


Kommentarer
Petra Helena

sara! jag vill också vara med dig!

2010-07-29 @ 08:15:59
URL: http://petrahh.blogg.se/
Marlene

jag kommer och tittar till lyan idag. om halsen tillåter!

2010-07-29 @ 12:49:53
URL: http://maarlenepersson.devote.se
Sara

KOM OCH HÄLSA PÅ PETRAAAAAA! Har kanske lärt mig koka gott kaffe nu ;)

2010-07-29 @ 23:05:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0