mitt i allt elände .

Det slog mig just att jag blir 20 år om knappt en månad. Och om två månader går prövotiden på körkortet ut. Några saker att längta till mitt i allt elände. Eller elände och elände? Egentligen leker livet bara det att jag är för skittrött för att inse det...

Jag är inte van att jobba heltid, jag är inte van att festa loss, jag är inte van att vara själv och jag är inte van att vara utan dator. Men jag trivs. Jag måste bara inse det själv, för jävlar vad jag mår bra. Och som bäst mår jag tillsammans med min bästis som jag aldrig får nog av. Fast lite eländigt blir det igen när jag kommer på att hon ska flytta ifrån mig. Jag får nog ta och flytta med och leva loppan i där.

Jobbig dag på jobbet idag. Tvättar uppe hos mamma och pappa nu, sen söva.


Kommentarer
Anonym

lövelielövelie!

2010-07-21 @ 22:50:04
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0