lite sommarkänsla .


Trots allt jobbande så smyger sig några sommarkänslor in lite då och då. Att sola på morgonen och mysa i kvällssolen duger fint då man inte kan ligga på stranden hela dagarna. Men den dagen kommer den också, någon helg när jag är ledig och det är strålande sol och allt är på topp. Nästa helg kanske? Stor sol och inga moln?

Nu känner jag bara att jag vill ha en ny dator. Varför ska jag vänta med att köpa en? Hur tänker jag! Jag ska fasen köpa en så snart som möjligt så jag kan flytta hem igen. För utan dator är det faktiskt värdelöst att vara i lägenheten! Ja jävlar.

Nu ska jag umgås med mamma och pappa som kommit hem, sen kvällspromenad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0