kanske gud finns .

Kanske det finns en Gud trots allt. Eller, det finns iallafall en otroligt gullig tjej vid namn Linn! Det kan hända att jag blir ledig i helgen tack vare henne, och det skulle vara så guld värt. Nu ska jag bara hålla tummarna att inte några hinder dyker upp.

Tog nyss en lång promenad i skogen med min kära vän Marlene. Hon som är HON, alltid liksom. Det spelar ingen roll när vi sågs senast eller vad vi gör, det känns aldrig fel. Tacksam. Dock slutade vår promenad i en joggingtur eftersom vi hörde (helt säkert) en älg som tjöt bakom oss. Men det var bara bra, eftersom det slank ner en tårtbit idag... Men nu ska jag duscha av mig svetten och hoppa i säng, ett eftermiddagspass väntar imorgon vilket betyder sovmorgon! Sen kanske ledighelg.

Evighet som kändes som en evighet på riktigt. Du kan låna mig igen. Du kan förbruka mig igen. Dom himlarna har lämnat mig för länge sen. Nu vet jag hur det känns, jag hatar att bli liten. Och vintern är så satans lång igen. Två små delar av något stort...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0