hus katt och bil .

Just nu är jag husägare och allt vad det innebär. Dvs blommor, sopor, katt, post och allt sådant som inte alltid är så jävlarns roligt. Det bästa är tillgången till en hästenssäng för sig själv och bilen. Men lite vardagslyx är man väl ändå värd när dagarna bara består av jobb och promenader. Jag hinner inte ens med datorn (!)

Imorgon ska jag banne mig ta med mig en stor golvfläkt på jobbet. Så hädan efter kommer det att vara fräschare (eller iallafall mindre svettiga) flickor på Dackås! Det ser jag fram emot, ja verkligen. Så nu ska jag duscha bort dagens svett och sova.

Och om du nu ville veta så är detta min tralllåt just nu: Billy Joel – Piano Man.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0