dricka rivigt kaffe .

Idag var det så varmt på jobbet att jag nästan svimmade. Jag är så dålig på att äta och dricka! Mamma och pappa kom och överraskade mig, direkt från arlanda. Och nu när jag kom hem har jag tagit emot fina gåvor (sprit) och kollat på semesterpics.

Men nu ska jag gå ner till Emilia och dricka rivigt kaffe med henne och grabbarna grus. Möte om Forsabyggden. Såklart. Vad annars? Finns ju massor att diskutera.

Senare ska jag nog ta mitt pick och pack och dra iväg till my own place. Jag har vaktat färdigt huset nu på ett tag känner jag. Plus att mamma och pappa ska beställa en nyan dator till mig idag. Eftersom jag tänker tacka nej till utbildningen (finns många anledningar) så har jag sänkt kraven på den blivande datorn. Brahej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0