är på banan igen .

Ja då är man på banan igen. Jobbade ett eftermiddagspass idag och sen blev det kvällsmys med Marlene. God mat lyckades jag sno ihop också. Eller god och god, het var den. Riktigt jävla het. Eftersom min dator inte har kommit ännu sitter jag uppe hos mamma och pappa nu och lugnar ner facebookabstinensen innan det är dags att åka hem och hoppa i säng. Tur jag har en tv att somna tillsammans med.

05:00 ska jag vara på plats nere i bageriet och dona och bära upp brödet. Känner redan hur trött jag kommer att vara! Men mitt på dagen går jag hem, och då jävlar har jag en ledig helg. En helg som ska spenderas med mitt hjärta, varenda lite minut och sekund. Sova kan man göra någon annan gång när man har tid. Ellerhur.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0