vad skulle man göra utan musiken ?

Sitter i morgonrock nu och lyssnar på musik, tänkte att jag kan väl bjussa på en spotifylista till den som vill lyssna på världens bästa låtar. Nej men skämt och sido, hjälp vad musik kan betyda mycket. Vad skulle man göra om det var tyst hela tiden? Ekande tankar... Knarrande bussar... Steg efter steg... Nej hemska tanke.

http://open.spotify.com/user/sara-sahara/playlist/7zWrOKYq3id2z3Qpdn5S6r

Senare idag ska jag och Mattias åka hem till Forsa. Där blir det mat, hockey och framtidsplanering utav bara fan. Jag hoppas verkligen att vi kommer fram till något vettigt. Men jag kan inte påstå att världen går under beroende på vilket val jag eller vi än gör. Huvudsaken är att det ska kännas rätt, och det ska jag nog ordna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0