told you i'll be here forever, years ago .

Whaaa! Jag blir galen av alla minusgrader, jag kommer förtusan inte ut. Visst är det fint när det är kallt, men det är lite väl nu va? Alla mina planerade promenader läggs ju på hög och ger mig dåligt samvete...

Samanfattning av dagen: vaknat, druckit kaffe, ränt en snabbis på stan, handlat med mamma, kollat till mina pengar och inte mycket mer. Men jag känner mig glad, jag har shoppat hur mycket som helst den senaste tiden utan att blivit av med några pengar? Konstigt tänkte jag, men så kom jag på att jag brukar ju faktiskt jobba lite då och då. Blir det så när man jobbar alltså, att man får pengar? Coolt!?

Nu ska jag stämma min gitarr, woho jag är grym som lärt mig stämma den utan min trasiga stämmare, och sen hade jag tänkt spela lite tills det vaknas tacos och mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0