sovmorgon, skön sparktur och världscupen .

Nog för att det är grymt skönt med en riktigt lång sovmorgon, men jag saknar faktiskt tidiga mornar med kaffe och morgonrock. Men jag gissar på att jag förr eller senare kommer att gnälla om hur få sovmornar jag får och att jag skulle göra allt för att slippa gå upp tidigt... Att det ska vara så svårt att leva i nuet liksom?

Jag blir gälen.

Idag har jag och hjärtat mitt varit ute på en sparktur i det otroligt vackra vädret, strålande sol och inte allt för många minusgrader. Det saknades bara varm oboy.

När vi kom in var det skidor på teven som gällde, finns det något mysigare att kolla på? Nu väntar vi bara tills herrarnas tour de ski ska dra igång. Det verkar som attt det blir en myssöndag idag alltså. På tal om mys, jag längtar till OS drar igång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0