sen när började jag att älska tv & film ?

Klockan är snart mitt i natten och jag blev just lämnad ensam. Fast älsklingen kommer snart tillbaka efter en liten utryckning angående något jag inte tänker skriva här, men jag hoppas verkligen att han inte kommer med dåliga nyheter.

Vi har lite smått påbörjat ett Johan Falk-marathon mitt uppe i vårt One tree hill-marathon, alltså hur tänkte vi där egentligen?

Tur för oss att vi fortfarande har kontroll.

Och att jag redan sett Johan Falk filmerna gör inte ett piss, dom blir fasiken bättre andra gången man ser dom. Men för tillfället har Johan och Frank en liten rast, det börjar istället att hetta till i Tree Hill ordentligt nu. Okej... jag är orolig över mig själv faktiskt, jag följer inga program och gillar inte att ligga i timmar framför filmer?

Well, imorgon ska jag iallafall göra något jag gillar. Besöka min kära vän Marlene.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0