okej okej okej okej okej okej okej okey .

Idag har jag jobbat så hårt att jag fått fysiska besvär i form av ett ganska djupt skärsår. Hur mysigt? Inte mysigt. Men det är bra att det är lätt att hålla humöret uppe mitt i allt gnäll om att besticken eller kaffet är slut. Yeah jag trivs som fasen.

Dagen har alltså bjussat på jobb, biltur till Via, pizza, hockey på teven, tupplur, gammeldags sockerdricka och nu lite uppladdning inför ett One tree hill marathon.

Känns helt okej alltså, helt okej.

Imorgon ska vi sova ut och mer än så vet jag inte. Det känns också helt okej, helt okej okej okej. Okej, jag ska sluta att skriva okej för jag menar ju egentligen att det känns "bra" ellerhur? Äscha, jag tror att det är bäst att jag lämnar det så va...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0