oh jag höll mitt löfte hela vägen .

Jag lovade ju mig själv att städa rummet och rensa bland allt mitt krimskrams idag, och tro på fan att jag höll ut hela vägen. Nu känns allt lite bättre och roligare, för det känns ju faktiskt förjävligt att hoppa på tå för att komma fram bland alla högar av kläder och grejer. Jag tror bestämt att jag har blivit en slarvmaja nu på slutet.

De flesta smyckena är samlade, parfymerna m.m ligger inte överallt där jag inte hittar dom och skjortorna blev upphängda istället för att skrynkla ihop på golvet. Hoppas jag kan andas ut och sova gott inatt, men det bör jag ju? Fast å andra sidan så... äsch.


Kommentarer
Frida Maria Makaron

Kul och se Sarsikel! Bara att höra av sig när du vuxit ur nått, det är lugnt :D:D

pussss!

2010-01-26 @ 20:31:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0