nu får det vara slutshoppat ett tag .

Idag skulle jag in till stan för ett möte, men jag kom hem med träningskläder för en tusenlapp och en ny mobiltelefon. Kruxet är bara det att jag redan har en mobiltelefon som är bunden till telenor i över ett år framöver. Och så går jag och binder mig till 3 i två år, utan att ens haft minsta lilla tanke på det förut. Roligt.

Bäst för mig att jag har en plan?!

Två mobiler med två olika nummer, den ena har jag gratis sms på och den andra ringer jag gratis till mamma. Jag får helt enkelt bära runt på två mobiler tills jag kan säga upp telenor. Det blir en helt ny upplevelse det med, helt klart.

Mitt nya nummer som jag mest kommer att smsa från är 0760-207094.

Mötet på arbetsförmedlingen gick hur som helst bra, för bra för att vara sant nästan. Jag hade väntat mig att jag måste börja gå på massa möten eftersom jag har aktivitetsstöd, but no. Nästa gång jag måste släpa mig dit är inte förens i mars.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0