nej nu vill jag hoppa in i framtiden .

Bara för att jag drömde en dröm om framtiden inatt är jag nu helt uppslukad i att fundera, söka och komma på vad som skulle passa mig. Klick, nej. Klick, nej. Bakåt. Klick, nej. Kryssa sidan. Det är så typiskt mig att allt ska ske på en sekund. Men trots att jag någonstans vet att det inte går att tvinga fram något man ska fastna helhjärtat för så har jag faktiskt en liten bild i mitt huvud. Ibland är den helt klar.

Men det är jobbigt att bara låta den bilden vara.
Jag vill ju att det ska ske imorgon, eller nu nu nu.

Hur som helst så är det söndag idag och inget vettigt står på schemat. En slödag med tv-spel kanske. Eller fasen... lovade inte vi att skotta snö här ute i Via idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0