man ska aldrig avancera okej .

Idag gjorde jag en tabbe och beställde en tunabergare på Jambo, den var inte lika god som jag trodde att den skulle vara. Nej hädan efter kör jag på det säkra kortet, en sweetchicken med feta ost istället för kyckling. Jo jag tackar jag.

Det blev en liten runda på stan med Mattias, jag lyckades till och med få med mig tre förvaringskorgar hem trots att chefen var med.

Vi avslutade med en fika på Dackås, kladdkakan där är gudomlig. Elin klagade på att det luktade spya vid diskmasiken, och hell yes det gjorde det. Hoppas att den lukten har fösvunnit när jag ska jobba, för annars kommer det säkerligen att lukta ännu mer spya där.

Men nu ska jag duscha, plocka, packa och jobba stenhårt för att vara färdig klockan 19.35 då bussen mot Ljusdal går. Hurra för att hälsa på Marlene och Erica.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0