jag måste allvarligt söka hjälp snart .

För varje natt, vecka och månad som går blir jag mer och mer less över att jag inte kan sova utan nässpray. Jag tror att jag måste söka upp Carolin så att vi kan söka svar på våra allvarliga problem tillsammans.

Nu har vi precis ätit frukost här i Via och snart är det innebandy som gäller. Jag ska för första gången få se min älskling spela en innebandymatch, så spännande.

Kvällen blir lugn, även om jag är trött på lugna kvällar nu. Fan jag är partysugen, det måste planeras in lite partykvällar. Girls? Ljusdalspullorna? Bf-ligan? Detta måste ordnas. Men den här lördag är det Brynäs på teven som gäller. Mysigt mys.


Kommentarer
Johananananana

Girls!

2010-01-16 @ 12:03:11
Cärrow

Vi kan väl boka in nåt i februari :P

2010-01-16 @ 14:36:31
Sarra

Det tycker jag verkligen! Verkligen verkligen!

2010-01-16 @ 16:25:58
petti

BF-ligan!!!!

2010-01-19 @ 18:07:03
URL: http://petrahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0