jag längtar efter att få skriva av mig .

Senast jag skrev i min "hemliga" dagbok var i somras, sedan dess har jag inte skrivit. Jag tröttnade. Jag tror att jag la ner för mycket kraft på att försöka skriva rätt. Det var viktigt att få med allting liksom. Men fy satan vad jobbigt det blev.

Men bara för någon dag sen fick jag ett sådant sug efter att skriva. Jag skrev om sådant jag inte velat skriva om förr, allt bara flöt på och jag skrev om saker jag inte ens visste svaren på. Frågor som kanske blir besvarade och utredda om några år?

Och nu bara längtar jag efter att få skriva av mig, jag vill skriva och hur allt känns och om hur jag tänker. Jag vet hur underbart det är att läsa det man skrivit efter några år. Men det är inte bara roligt, det är ju rena rama terapin och ett ypperligt tillfälle att få lära känna sig själv lite bättre. Och i framtiden kanske man förstår.

Back to life. Jag ska torka håret nu och sedan umgås med tjejerna igen, perfect.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0