ibland blir man chockad av sig själv .

De senaste dagarna har jag verkligen chockat mig själv. Men att jag drog på mig slimmade skidbyxor och ställde mig på ett par vallade skidor i 18 minusgrader när skidgymnasiet hade träning tar nog priset. Jag fattar inte hur Marlene gjorde för att övertala Erica och mig att ens gå ut i kylan? Jag kommer aldrig att förstå.

Tur var väl att det var riktigt mörk så vi kunde gömma oss rätt bra, hihihahaho.

Idag följde jag med svärmor och älsklingen på badhuset, bara det är också chockerande. Dessutom har vi inte ens köpt något onyttigt till fredagsmyset, det händer liksom inte! Livet kanske är på väg mot rätt håll? Jag kanske hittar rätt?

Men man ska ju inte hoppas på för mycket. Nu blir det iallafall One tree hill, Johan Falk och en fylld vattenflaska. Imorgon ska jag titta på en innebandymatch, live.


Kommentarer
Marlene

haha så jävla klockrent!

2010-01-23 @ 19:47:35
URL: http://maarlenepersson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0