detta kommer säkert att bli min död .


Jag har gått omkring i långkallingar och sockor hela dagen. Eller jag kan väl inte påstå att jag gått omkring direkt mycket kanske, mest legat i soffan. Och kanske ätit en och anna tårtbit. Dackås kommer att bli min död. Men efter en hård arbetsdag är tårtor och godbitar alltid det man lyckas få med sig hem på något konstigt vis? Det är ett problem jag måste ta itu med. Senare kanske.

På tal om problem så har det under kvällen dykt upp ännu ett dilemma. Jag måste göra ett val som för tillfället känns jobbigt. Det vore roligt att åka iväg och ha riktigt roligt, men så finns såklart dom där jävla konsekvenserna... Jag får fundera lite till i någon timme och göra det som känns rätt helt enkelt. Hur man nu kommer på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0