det mesta är nog fantastiskt bra ändå .


Denna låten är tillägnard Carolin. Längtar tills hon bjuder hem mig på kaffe och kaka.

Att vakna klockan 12:13 känns förjävligt, men efter en promenad med Mattias känns det lite bättre. Det är helt otroligt vad den människan kan få mig att må bra.

Jag har tänkt lite. Och det mesta är nog fantastiskt bra ändå, jag vet inte varför jag hela tiden går runt och känner mig missnöjd? Men jag har insett många saker nu, och allt det man drömmer om behöver inte ske på en sekund. Jag har allt jag vill ha vid min sida nu, och det som väntar i framtiden kan få komma när det vill. När det är dags så märker man nog det. Men just nu är det viktigaste att uppsakatta allt och alla runt omkring, att göra det bästa av situationen och inte tvinga fram något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0