det finns alltid ursäkter till shopping .


Jag hade nästan lovat mig själv att inte handla något på stan idag, men helt plötsligt kom jag på hur mycket jag nog skulle behöva lite mer basplagg. En bra ursäkt för att handla, tyckte jag. Ett par billiga och grymt skön jeans fick följa med hem tillsammans med en svart cardigan från h&m. Mormor var gullig och bjöd på lunch, världens minsta semla och en bodylotion som luktar sjukt gott. Mummarä.

Imorgon ska jag på stan igen, men jävla mig om jag handlar något då. Dock tror jag att det blir svårt att hitta en bra ursäkt till att handla när min kära b-friend är med, han brukar vara otroligt duktig på att hålla koll på mig och mina pengar...
Och på kvällen hoppas jag att jag sitter med grym musik på bussen till Ljusdal?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0