det är svårt att hoppas utan att tro .

Jag vet så väl att det inte kommer att bli så som jag önskar, men jag håller stenhårt båda tummarna i smyg. Hur det än blir så känns det iallafall skönt att det på ett eller annat sätt har "startat" nu. Men det där med att vänta på rätt tillfälle och inte vara så ivrig är kanske inte min starka sida?

Mattias åkte nyss hem eftersom han kände sig sjuk, och jag ska försöka göra någon nytta idag. Dags att plocka bort tomtarna kanske. Nu lyssnar på låten nedan och myser. Dock visste jag inte att det verkar vara ett soundtrack från New moon? Jag har ju inte sett den än. Den ligger på min otroligt långa jag-vill-se-lista.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0