stolt svensk nu .

Tittar på herrarnas dubbeljakt i repris nu. Det är verkligen lika spännande idag. "Var är Northug, var är Northug?" Det är något speciellt med OS, ja det är det.

Carolin, Emilia, Evelina och Linn kikade förbi här igårkväll. Vi körde en klassisk samling med vår fröken. Skratt och ytterst lite melodifestival blev det. Två mindre glas vin och jag somnade gott efter ett historiskt lopp av våra skidherrar.

Dagen ska spenderas inne i värmen. Jag ska städa och pyssla lite här i lägenheten. Man får passa på när herren i hemmet är borta. Imorgon ska det väljas golv och tapet. Jag vill bara få det färdigt så att tavlorna och hyllorna kan komma på sin plats. Men eftersom OS upptar all min uppmärksamhet nu är jag inte så ivrig. Bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0