pocahontas and colors of the wind .


Jäklar vad jag har börjat trivas hemma helt plötsligt? Att kliva upp på morgonen när mamma har tänt brasan och kokat starkt kaffe är typ det bästa som finns. Är det flyttnerverna? Vad gulligt isåfall. Men jag antar att det bara är att njuta av nuet och vara så mammig som man bara vill, det känns ganska okej. Det är fan alltid okej.

Nyss pratade jag med Carolin i telefonen och innan det spelade Brynäs oavgjort mot Södertälje. Roligare än så har inte min dag varit. Eller jag har legat i min lillebrors knä, det var längesedan och jag fattar inte hur vuxen han blivit liksom.

Imorgon ser jag mig själv skottandes, jobbig syn måste jag säga. Men pappa och jag ska även till lägenheten och ta lite mått, sedan bär det av till Via för myspys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0