när pengarna säger nej nej nej och aldrig .


Jag är väldigt sugen på att köpa en ny necessär och proppa den full med Mary Kay produkter igen, men pengarna sätter stopp för det. Jag spenderade 7500:- på andra viktiga saker idag, så det känns ganska fel att lägga ut ytterligare några tusen kronor på smink för tillfället. Men mamma vill ha en kväll med Mary Kay hemma hos oss snart så jag får verkligen försöka att spara. Hur det nu ska gå till.

Jag tackar mormor och min fina pojkvän för en trevlig dag på stan med tacos och stora inköp, alltid trevligt att de hur pengarna försvinner från kontot. Eller not. Men nu väntar en myskväll med mamma till Modo-Brynäs. Hela veckan kommer att bli en mamma-dotter-mys-vecka and i love it. Nu åker jeansen av och mascaran lika så...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0