silver silver silver silver silver silver .


Silver i alla möjliga former och ting är bland det vackraste som finns. Det kommer att bli en och annan silvrig detalj i lägenheten kan jag lova. Varken guld eller en massa färger har varit något för mig. Nej svart, vitt, silver, beigt och lite brunt kommer förhoppningsvis att bli perfect. En stor silverspegel köptes idag, mums.

De stora frågorna gäller möblerna. Jag ska köpa en svart soffa och ett matsalsbord i svart och silver nästa vecka, so long no problems. Men jag har även ritat upp en tv-möbel som pappa ska göra åt oss, frågan är om det blir för mycket om den också blir svart? För om tv-möbeln blir svart blir även tavelhyllorna svarta vilket innebär att databordet defenitivt också kommer att bli svart. Eller ska man satsta på några möbler i trä? Gud vad jag trodde att jag hade någorlunda koll.

Men nu ska jag koppla bort allt ett tag och läsa en bok, sen sova skönt och länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0