lyckan är nu total .

Lyckan är nu total. Inga konstigheter. Inga hinder. Bara rent flyt helt enkelt.

Allt med lägenheten är fixat. Spis, fläkt, kyl och frys är utbytta. Hemförsäkring är fixat, elen likaså. Soffan och matbordet kunde hämtas imorgon. Pappa har kört igång att snickra möbler och jag har till och med fixat ett ica-kort idag. Något mer? Jo. Nycklarna hämtas ut klockan 14:00 imorgon, så hela dagen kommer att ägnas åt att skrubba och gnussa rent överallt. Till och med det ska konstigt nog bli roligt.

Och som pricken över i:et kom världens bästa svärmor nyss in med ett par grymt fina vantar som hon har stickat till mig. Hur bra kan livet kännas egentligen?

Men jag antar att jag får fortsätta att vara lycklig kvällen ut iallafall, för nu ska jag och älsklingen mysa ner oss och nöta That 70s show. Ja det klår nog det mesta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0