en superduper måndag .


Min dag började klockan 06:00 med hockey. Lunch med mormor mitt i dagen på Bangkok kajen. Träffade min käre pojkvän senare för att välja tapeter och golv till lägenheten. Och jävlar vad lika vi tyckte, sjukt bra. Nu hoppas vi att det sker snart.

Sen ringer svärföräldrarna och vill bjuda på middag på Medelhavskällarn sådär huxflux på en måndag. Så jävla gott. Det tackar vi för och känner oss övermätta.

Bilden visar dagens inköp. Johanna visade mig billiga och sköna jeans. Jag hittade snygga kläder och fina prydnader överallt. Men nej, fan tok heller. Här prioriteras dammsugspåsar, bestickslåda, doftljus och kaffeburkar... Men dagen känns ändå som en underbar dag. Lite OS-medaljer och typ hudra pussar på det här kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0