det låter så härligt när han säger det .


Jag kan tänka mig hur jobbigt det blir för dessa personer att skotta fram sina bilar. Allvarligt, nu kan det väl inte komma mer snö? Vilken jobbig vår det kommer att bli.

Just nu älskar jag att min pappa är snickare på hudiksvalls bostäder. Vi har varit i lägenheten idag trots att jag inte fått nycklarna än och måttat och klurat ut en massa förbättringar som kan göras. Det låter liksom så härligt när han säger att han kan fixa det och det och det. Och det. Nu är det bara en vecka kvar tills pappa kommer hem med nycklarna! Och på måndag blir det möbelshopping all day long.

Duschen, lunch och packning väntar nu. Sedan bli det Via och långjobb imorgon...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0