better day .

Dagen började dåligt med en tung förlust i hockeyn. Fan. Men vi somnade om och började på nytt. Det blev bättre, mycket bättre. Kaffe, frukost, mys, pappa-besök, promenad och glada miner. Jag längtar även till helgen. Jag är ledig och ska träffa människor som det verkligen är på tiden att jag träffar. Kanske en och annan öl?

Senare ska jag och älsklingen äta en fruktansvärt nyttig middag. Jag säger inte vad, men det börjar antingen på p eller k. Kvällen ägnas åt OS. Jag vill inte att det ska ta slut. Jag vill hoppa i sängen av nervositet varje dag! Och var stolt svensk...


Kommentarer
aggie

nyttig middag är det det P=puppa?? och K=Korv lr? XD

2010-02-25 @ 16:18:03
Sara

Hahahaha kanske det kanske ;)

2010-02-25 @ 18:12:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0