värme, kärlek, omtanke

Jag vet inte vart jag ska börja, men vilka fina människor det finns runt omkring mig! Jag blir alldeles varm. En mysig eftermiddag hemma med mamma, pappa, lillebror och Frida var precis vad jag behövde. Middag, allsång med gitarr, mysfika, film och massa prat. Det känns så skönt att veta att alla står bakom mig och följer med i allt som händer. Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men det känns så bra att mamma läser min blogg och allt som händer här. Jag vet precis vart jag har henne, och resten av familjen. Och det känns bra att alla är inblandade i allt som händer...

Och alla fina vänner, nya som gamla, ni betyder verkligen mycket. Snart kommer två väldigt viktiga personer i mitt liv, och bara att dom är här gör ju allt så mycket lättare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0