världens längsta dag ?

Vilken jävla natt. Det blev inte många timmars sömn precis. Var det för att jag hade ont i magen och ryggen, eller var det för något annat? Hahaha, jag har ingen aning.

Emilia bjöd iallafall på godaste frukosten, rivigaste kaffet och skönaste skjutsen till jobbet sen. Men jag vet inte om det var bra eller dåligt att jobbdagen var sjukt lugn?

Det var iallafall riktigt jävla skönt att stå nere i bageriet och steka tusen kilo köttfärs. Där slapp jag åtminstånde le och spärra upp ögonen. Men om det var kul vet jag väl inte. Och det var fan inte kul när jag måsta skynda mig att slänga ihop 43 blandade mackor till en ersättningsbuss. Helst på typ 5 minuter inklusive utkörning tyckte dom. Fuck you, sa jag. Men nu är jag hemma och är nöjdare än nöjdast. Somnar snart...

Men innan ska jag äta riktig mat för första gången på sjukt länge. Kanska låter gott?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0