2 av 135 julaftonsbilder



Så var ännu en fin julafton över. Trots att mina traditioner bröts rejält mycket detta år blev det superbra. Att sitta uppe med fina vänner och spela bingolottot, kort och barngeni enda in på julaftonsmorgonen var kanske inte så tokigt ändå va? Och att klockan hann passera 12:OO innan man vaknade gjorde ju inte så mycket när allt bara var varmt och mysigt och fint. Okej lite panik fick jag väl, men inte mer än så...

Väl hemma hos mamma och pappa blev som vanligt en rolig och fin eftermiddag och kväll. Massor av mat, kortspel, mys i soffan, allsång, Kalle, skratt och fina julklappar!

Jag tänkte sätta mig och gå igenom alla fina saker jag fått nu. Men den allra finaste julklappen har jag runt halsen! Jisses, jag är så fylld av kärlek och tacksamhet just nu, så herregud, jag hoppas att det inte känns allt för jobbigt att somna ensam inatt.


Kommentarer
<3

så söt du är :D

2010-12-25 @ 09:54:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0